Anasayfaİhaleler2023 YILI BELEDİYEMİZ ARAÇLARINDA KULLANILMAK ÜZERE 108 KALEM YEDEK PARÇA, ARAÇ DIŞ LASTİĞİ VE MADENİ YAĞ ALIMI İHALESİ

İHALELER Duyuru Yazdır Küçük Font Büyük Font

2023 YILI BELEDİYEMİZ ARAÇLARINDA KULLANILMAK ÜZERE 108 KALEM YEDEK PARÇA, ARAÇ DIŞ LASTİĞİ VE MADENİ YAĞ ALIMI İHALESİ

İhale Tarihi : 22.03.2023 10:00


Durum : Sonuçlandı


İHALE SONUÇLANMIŞTIR

2023 YILI BELEDİYEMİZ ARAÇLARINDA KULLANILMAK ÜZERE 108 KALEM YEDEK PARÇA, ARAÇ DIŞ LASTİĞİ VE MADENİ YAĞ ALIMI

NARLIDERE BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

2023 Yılı Belediyemiz araçlarında kullanılmak üzere 108 kalem yedek parça, araç dış lastiği ve madeni yağ alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2023/138360

 

1-İdarenin

a) Adı

:

NARLIDERE BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

b) Adresi

:

HUZUR MAH. MITHATPASA CAD. 447 35320 NARLIDERE/İZMİR

c) Telefon ve faks numarası

:

2322388743 - 2322388740

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

2023 Yılı Belediyemiz araçlarında kullanılmak üzere 108 kalem yedek parça, araç dış lastiği ve madeni yağ alımı

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

108 KALEM YEDEK PARÇA VE GEREKLİ MALZEMELERİN ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

NARLIDERE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

ç) Süresi/teslim tarihi

:

1-Yüklenici sözleşme konusu malzemeleri; sözleşme tarihinden itibaren İdarenin talebini müteakip 24 saat içinde 2.İnönü Mah. Altın Vadi Caddesinde bulunan Narlıdere Belediyesi Teknik Hizmetler binası yedek parça ambarına teslim edecektir. 2- Sözleşme süresi içinde Kısmi teslimat yapılabilir. 3-İdare Sözleşme süresi içinde İhtiyaç duyduğu kadar malzeme alacak olup Sözleşme süresi sonunda alınmayan malzemeden idare sorumlu tutulmayacaktır

d) İşe başlama tarihi

:

Sözleşme imzalanmasından itibaren 3(gün) içerisinde İşe Başlanacaktır

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

22.03.2023 - 10:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

NARLIDERE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1.

KAMU VE ÖZEL KURULUŞLARA YEDEK PARÇA ALIMI-SATIMI  HİZMETİ VERMİŞ OLMAK

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecek

SONUÇ FORMU 1. VE 2. KISIM

 

Narlıdere Belediyesi Sosyal Medya Hesapları

  • Narlıdere Facebook
  • Narlıdere Instagram
  • Narlıdere Twitter
  • Narlıdere Youtube
  • Narlıdere Whatsapp